Winkelwagen

    Volg GIKS

    Filters
    Favorieten

    Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

    GRATIS ruilen of retourneren!

    RUILEN

    Hoe kan ik mijn webshop bestelling ruilen?

    In één van onze 7 GIKS winkels kan je het artikel (met bestelbon en prijskaartje) ruilen voor:
    • een andere maat of kleur van hetzelfde artikel. Je hoeft geen verdere bijkomende kosten te betalen.
    • een ander artikel. Wij nemen het artikel in retour en rekenen het nieuwe artikel aan. Ofwel kan je bijbetalen ofwel krijg je een tegoedbon.
    • een tegoedbon t.w.v. het totaal betaalde bedrag.
    De artikelen dienen in perfecte staat te verkeren, in de originele verpakking en voorzien van het originele prijskaartje!

    Hoeveel tijd heb ik om een artikel te ruilen? 
    Je hebt maar liefst 14 dagen de tijd na ontvangst van je goederen om deze te ruilen. 

    RETOURNEREN

    Hoe stuur ik een webshop bestelling terug?
    • Het artikel kan gratis terug naar één van onze 7 GIKS winkels, vergeet het ingevuld retourformulier niet met je mee te brengen, waarna je een tegoedbon krijgt ter waarde van het bedrag. 
    • Je kan het artikel ook gratis retourneren via een Bpost kantoor/afhaalpunt naar keuze. Vul het GIKS retourformulier volledig in en leg het op de artikelen. Kleef de doos dicht. Kleef het bijgevoegde retourlabel van Bpost op de doos. Wanneer jouw retourzending goedgekeurd werd, zal het geld tussen 3 à 5 werkdagen teruggestort worden op jouw rekening.

    De artikelen dienen in perfecte staat te verkeren, in de originele verpakking en voorzien van het originele prijskaartje!

    Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?
    Je hebt maar liefst 14 dagen de tijd na ontvangst van de goederen om deze te retourneren. 


    Wat moet ik doen als het teruggestorte bedrag niet correct is?
    Neem contact op met onze boekhouding via boekhouding@giks.be of op het nummer 056/62 00 12 (elke werkdag bereikbaar van 8u30-12u30 / 14u-16u). We zoeken dan zo snel mogelijk naar een oplossing.

    Indien de retourzendingen buiten de gestelde termijn zijn aangemeld of verstuurd, of artikelen die niet in dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn verstuurd, behoudt GIKS zich het recht om de goederen te weigeren.

    Om je de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij je door naar ons cookies.