Winkelwagen

    Volg GIKS

    Filters
    Favorieten

    Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

    GRATIS ruilen of retourneren!

    RUILEN

    Hoe kan ik mijn webshop bestelling ruilen?

    In één van onze GIKS winkels kan je het artikel (met factuur en prijskaartje) ruilen voor:
    • een andere MAAT OF KLEUR van hetzelfde artikel. Je hoeft geen verdere bijkomende kosten te betalen.
    • een ander ARTIKEL. Wij nemen het artikel in retour en rekenen het nieuwe artikel aan. Ofwel kan je bijbetalen ofwel krijg je een tegoedbon.
    • een TEGOEDBON t.w.v. het totaal betaalde bedrag.
    Let op: De artikelen dienen in perfecte staat te verkeren, in de originele verpakking en voorzien van het originele prijskaartje!

    Wat is de termijn om te ruilen?
    De ruiltermijn is 14 dagen na ontvangst van de goederen.

    RETOURNEREN

    Hoe kan ik een webshop bestelling terugsturen?
    • Breng het artikel gratis terug naar één van de GIKS winkels, samen met het ingevuld retourformulier. Je krijgt een tegoedbon ter waarde van het bedrag.
    • Je kan het artikel ook gratis retourneren via een Bpost kantoor/afhaalpunt naar keuze. Vul het GIKS retourformulier volledig in en leg het op de artikelen. Kleef de doos dicht. Kleef het bijgevoegde retourlabel van Bpost op de doos. Wanneer jouw retourzending goedgekeurd werd, zal het geld binnen enkele dagen teruggestort worden op jouw rekening.


    Let op: De artikelen dienen in perfecte staat te verkeren, in de originele verpakking en voorzien van het originele prijskaartje!

    Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?
    De retourtermijn is standaard 14 dagen na ontvangst van de goederen.


    Wat moet ik doen als het teruggestorte bedrag niet correct is?
    Neem contact op met onze boekhouding via boekhouding@giks.be of op het nummer 056/62 00 12 (elke werkdag bereikbaar van 8u30-12u30 / 14u-16u). We zoeken dan zo snel mogelijk naar een oplossing.

    GIKS behoudt zich het recht voor om retourzendingen die buiten de gestelde termijn zijn aangemeld of verstuurd, of artikelen die niet in dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn verstuurd, te weigeren.

    Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookies.